Spare Parts Nederland wordt georganiseerd door

Propeller

Het bestellen van de juiste spare parts voor machines was tot voor kort een ingewikkeld proces, met een grote kans op fouten. Het e-commerce platform Propeller lost dit op door het jouw klanten online gemakkelijk te maken. Dit doen we met digital self-service portals.

  • Installed Base overview; je klant ziet al zijn machines in één overzicht, per locatie, per afdeling, per gebruiker
  • Herbestellen; voor regelmatige bestellingen hoeft je klant niet steeds opnieuw te zoeken
  • Alle informatie is digitaal beschikbaar, zoals facturen, lopende bestellingen en offertes
  • Jouw klant plant in zijn ‘my account’-omgeving zelfs een service monteur 
  • Visual Navigator Spare Parts; parts bestellen vanuit exploded views

Service Logistics Forum

Het Service Logistics Forum (SLF) is een netwerk van en voor professionals in service logistiek die vooruit willen. In 1993 startte het adviesbureau Districon met een initiatief dat al gauw uitgroeide tot een serieus platform. 

Inmiddels is het Service Logistics Forum al 25 jaar een gewaardeerd kennisplatform in Nederland en België en hebben vele professionals, bedrijven en kennisinstellingen hun weg naar deelname gevonden. 

Deelname aan het SLF staat open voor iedereen die werkzaam of geïnteresseerd is in service logistiek en die vooruit wil komen in dit vak. 

Spareparts.live

“onderdelen selecteren op de makkelijke manier”

  • klikken in plaats van zoeken
  • zekerheid in plaats van twijfel

Betrouwbaar selecteren van de juiste onderdelen is cruciaal voor succesvol zakendoen. Spareparts.live converteert automatisch bestaande onderdelencatalogi met exploded views naar klikbare webpagina’s. Het resultaat integreert u eenvoudig in uw Webshop of Service Portal. De aanklikbare onderdelen linken direct naar de juiste gegevens in uw systemen.

Voordelen: verminder geretourneerde bestellingen, bespaar kosten, verhoog conversie, verhoog de winst.